Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 18.05.2024, 21:57

НВК "ЗОШ №2-гімназія" м.Бара

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 104
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2010 » Червень » 24 » Зустріч з академіком Вашуленком М. С.
17:56
Зустріч з академіком Вашуленком М. С.

Відбулася зустріч учителів початкових класів та української мови з академіком Вашуленком М. С.

Вашуленко Микола Самійлович – дійсний член (академік) АПН України, доктор педагогічних наук, професор. Головний науковий співробітник Інституту педагогіки АПН України. Заслужений діяч науки і техніки України.
Академік М. С. Вашуленко – авторитетний в Україні і за її межами вчений. Фахівець у галузі методики навчання української мови. Досліджує проблеми навчання рідної мови у початковій школі. За його наукового керівництва та участю розроблено і впроваджено в освітню практику систему навчання української мови на основі комунікативно-діяльнісного підходу, створено дидактичне і методичне забезпечення реалізації цієї системи в початкових класах. Він є одним із авторів Державного стандарту початкової освіти.
Микола Самійлович Вашуленко – автор понад 180 наукових праць, зокрема: «Методика навчання української мови» (у співавторстві), методичних посібників «Орфоепія і орфографія в 1-3 класах», «Удосконалення змісту і методики навчання української мови в 1-4 класах», «Навчання грамоти в 1 класі», «Українська мова і мовлення в початковій школі», підручників з української мови для 1-4 класів, українського і російського букварів для шкіл України.



З ім’ям Миколи Самійловича пов'язаний розвиток букваристики в Україні. Створений ним у співавторстві зі Скрипченко Надією Федорівною у 1978 р. «Буквар» витримав 30 видань і на сьогоднішній день залишається найголовнішим підручником для першокласників України.
Природно, що мова на зустрічі йшла передовсім про проблеми навчання рідної мови у початковій школі. Проте, не лише це було предметом розмови між академіком та вчителями. Педагогів цікавили питання розробки нового Державного стандарту початкової освіти, якості програм та підручників для школярів, психологічні аспекти готовності дітей до сприймання матеріалу, який подається в підручниках. Порушувалась тема тривалості навчання у загальноосвітній школі. З окремих питань між академіком та педагогами виникали, навіть, дискусії.
Розмова вийшла і цікавою і корисною як для вчителів так і для вченого.

Переглядів: 585 | Додав: Федик | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Календар
«  Червень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Створити безкоштовний сайт на uCoz